Dle výzkumu rádia stále osloví víc lidí než Internet

Radio

Rádia v ČR osloví týdně více lidí než celý internet. Vyplývá to z aktuálních výsledků studie SKMO Radioprojekt shrnující výsledky poslechovosti za první a druhé čtvrtletí 2014. V nich Regie Radio Music potvrzuje prvenství ve všech důležitých ukazatelích poslechu

 
 
 


 
 

Celkově si alespoň jednou týdně naladí rádio 84,9 % populace ve věku 12-79 let, zatímco alespoň jednou týdně použije internet 78,2 % populace. I přes rychlý růst v posledních letech, tak internet jako mediatyp v ČR týdenním zásahu rádia zatím nepřekonal.

 

Rádia zastupitelství Regie Radio Music si naladí týdně 5 087 000 lidí. „Zhruba 7 z 10 rozhlasových posluchačů si naladí týdně některé naše rádio, postavit vysoce funkční rozhlasové kampaně složené z našich rádií je proto snadné,“ říká Martin Nováček, obchodní ředitel Regie Radio Music.

 

Tisková konference uspořádaná k aktuálním výsledkům Radioprojektu ukázala, že je rádio stabilní mediatyp, který navíc nyní znovu začíná růst i z hlediska reklamních investic. To za SKMO potvrdil Petr Uchytil, ředitel pro strategický marketing Lagardere Active ČR, který dodává: „Pro mne osobně byla prezentace jednotlivých členů SKMO potvrzením, že rádio není jen silný a stabilní mediatyp, ale i nepostradatelná a efektivní součást marketingového mixu. Rádio nabízí i řadu osvědčených nástrojů, jak naplnit přání zadavatelů reklamy a efektivně oslovit posluchače, kteří mají nemalá očekávání a jsou stále náročnější.“

 

Radka Pilzová




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

TOPlist