Na zákaznické centrum freeSAT se dovoláte do 30 sekund

freeSAT

Společnost freeSAT poskytující služby satelitní televize v České republice a na Slovensku, dlouhodobě klade důraz na komunikaci se svými zákazníky. Z tohoto důvodu na území ČR a SR již tři roky spolupracuje se společností Competence Call Center (CCC), která je jedním z nejvýznamnějších provozovatelů call center v Evropě.

 


 

FreeSAT zjistil, že je to právě zákaznická podpora, která v dnešním silně konkurenčním prostředí představuje jeden z rozhodujících faktorů při výběru poskytovatelů služeb satelitní televize. Pojďte se společně s námi podívat, jakých výsledků dosáhla spolupráce mezi společnostmi freeSAT a CCC v roce 2013 a čím si získala nejednoho spokojeného a loajálního zákazníka.

 

Řekněte sbohem neúnosnému čekání

Všichni se určitě shodneme, že od poslouchání hudby jsou tu rádia a MP3 přehrávače, ne linky zákaznických podpor. Toho jsou si dobře vědomi i v zákaznickém centru freeSATu. V České republice se v něm v roce 2013 podařilo do 30 vteřin od zavolání přijmout 81,4 % hovorů. Situace na Slovensku byla ještě o něco příznivější. Do půl minuty tam operátoři za minulý rok přijali 87,7 % všech hovorů. Cílová hodnota úrovně této služby přitom byla v obou zemích nastavena na 80 %. Celkově se v uplynulém roce operátorovi dovolalo 96,76 % volajících z ČR a 97,83 % volajících ze Slovenska.

 

Za těmito výsledky stojí početný tým zákaznického centra, který tvoří celkově 132 pracovníků (dvě třetiny z nich přitom připadají na ČR a třetina zaměstnanců se věnuje slovenskému trhu). Každý ze zaměstnanců odbaví denně kolem 100 hovorů s průměrnou délkou 3 minuty, ve zbylém čase vyřizují e-mailovou komunikaci a agendu související s požadavky zákazníků.

 

Zákaznické centrum freeSAT se představuje

Operátoři českého zákaznického centra jsou připraveni vám pomoci jak v češtině, tak ve slovenštině a angličtině. Slovenský tým hovoří slovensky, maďarsky a anglicky. Aby mohl být požadavek volajících co nejlépe zpracován, měli by si před započetím hovoru s centrem připravit své zákaznické číslo, které naleznou ve svém vyúčtování.

 

Zákaznickou podporu společnosti freeSAT můžete kontaktovat nejen po telefonu, ale také bezplatně přes Skype, prostřednictvím webového formuláře, hlasového automatu nebo vznesením požadavku na zpětné zavolání. Na sociální síti Facebook je pro zákazníky připravena aplikace s diskuzním fórem, která slouží nejen pro přímou interakci se zákaznickým centrem, ale také pro přístup k dalším kontaktním údajům či užitečným informacím o programové nabídce.

 

Zákaznické centrum freeSATu je v České republice i na Slovensku dostupné 365 dní v roce. Ve všední dny vám jeho operátoři pomohou vždy od 8:00 do 22:00 hod., o víkendech a svátcích pak od 10:00 do 22:00 hod.. Samoobslužný systém, který poskytuje informace o vyúčtování služeb, je v provozu nonstop.

 
David Rippl




15 Responses to Na zákaznické centrum freeSAT se dovoláte do 30 sekund

  1. Zdeněk NOVÁK napsal:

    Dobrý den.
    po zimě nemohu na chalupě přivést satelit do chodu, ve stavu karty je informace chyba karty EO6-4, kartu mám předplacenu do srpna 2018. Prosím o sdělení jak postupovat v odstranění závady. Děkuji za informaci a přeji hezký den.

  2. Petr Kučera napsal:

    Dobrý den,
    tento týden se nám ztratil program eurosport 1 a 2. Platím trvalým příkazem vždy do 10. v měsíci. Ostatní programy fungují normálně.
    Prosím o sdělení jak tento problém vyřešit.
    Děkuji a přeji hezký den.
    variabilní symbol : 0010782667

    Kučera Petr
    Zahořany 15
    Mníšek pod Brdy

    • Miluše napsal:

      satelitní televize Freesat už od 1.1.2021 nebude vysílat Eurosport 1 a 2. Aniž by dopředu oznámily že nebudou uvedené stanice již vysílat vyply aniž by to předem zákazníkům sdělily. To je ale jednání.

  3. Jiří Roztočil napsal:

    Váš satelit využívám již přes 10let, za tu dobu ubylo pár bezvýznamných programů, nyní bez oznámení nemám eurosport 1,2,discovery channel a další.Při podpisu smlouvy jsem si vybral určitý balíček za který pravidelně platím a nyní si programy upravujete jak se vám chce.Toto je odporné chování k platícímu zákazníkovy, jestli si myslíte, že mě to nahradíte fotbalovou ligou Izraele nebo přihlouplými realitami tak to opravdu NE. 5.1. 2021 J.R.

  4. Ivana Miňhová napsal:

    Dnes, 6.1.2021 nám vypadly všechny programy. Jsou bez signálu. Chyba není u nás. Žádám vysvětlení. Řádně platím a nemám se na co dívat.

  5. Ivan Kodádek napsal:

    Středa 6.1.2021

    Chtěl jsem právě napsat v podstatě totéž, ale teď vidím, že stačí se jen připojit ke zcela oprávněné kritice “ Miluše “ a pana Jiřího Roztočila. A zcela jistě mají stejný názor úplně všichni vaši klienti. Jde zde totiž o základní principy podnikání a smluvních vztahů. To, že byla redukce smluvně zakotvené a klienty dlouhodobě řádně hrazené programové nabídky bez jakéhokoli avíza s dostatečným předstihem spojeného s příslušnou přiměřenou redukcí smluvní úhrady je flagrantním porušením smlouvy z vaší strany ! Jménem všech vašich klientů vás, spolu s “ Miluší “ a s panem Roztočilem, velmi důrazně vyzýváme k okamžitému zjednání efektivní nápravy, a to bez jakýchkoliv průtahů !!!
    Za všechny vaše postižené klienty vám předem děkuji za vaše vyjádření obratem.

    S pozdravem Ivan Kodádek

  6. Miloslava Vítková napsal:

    V minulém roce 2020 se zhoršil příjem satelitního vysílání.Zejména v období změny počasí při dešti,mlze,sněžení se obraz rozpadá nebo není signál.Bez ohledu na počasí se obraz rozpadá v sobotu a v neděli.Dnes 6.1.2021 není na co se dívat nebot´ opět není signál.Nejsme s vaší službou spokojeni, pokud se vaše služby okamžitě nezlepší ,ukončíme s vámi smlouvu.Velice lituji,že jsem přistoupila na vaši nabídku.

    • Oliver napsal:

      Podle Vašeho popisu máte pohnutou parabolu. Může se stát třeba náporem větru. Požádejte nějakého technika, aby Vám ji seřídil.
      Dělalo nám to před lety to samé. Sehnali jsme montéra, dokonce dělal pro jinou satelitní společnost, ale talíř nastavil a od té doby bez jediného výpadku.

  7. Jiří Dufek napsal:

    Vypnutí Eurosport1, Eurosport2 – porušení smlouvy.

  8. Daniela Hejná napsal:

    Připojuji se k hodnocení ostatních. Eurosport chybí i když podle smlouvy by se nemělo nic měnit. To nemusím platit žádný balíček. Nechám smlouvu doběhnout a ukončím spolupráci.

  9. Jaroslava Potměšilová napsal:

    Dobrý den,delší dobu nemáme v nabídce TV Seznam,rádi bnychom věděli,co se s tím dá dělat ,děkuji

  10. Jaroslava Potměšilová napsal:

    19.1. dnes nemáme signál,nevíme čím to je děkuji

  11. Vítek Jaromír napsal:

    Včera jsem komunikoval s někým,z vaší firmy.nemůžu to teď už najít…Chci ukončit po dvou lertech odběr vysílání…
    Dejte vědět.nevím jestli to došlo,psal jsem už dřív mily a pokoušel se volat..
    S pozdravem Vítek jaromír
    Mohelnice.

  12. Na obrazovce se mi objevilo sdělení o neplatnosti předplatného.
    Zaplatil jsem řástku, kterou jsem odhadl jako dluh. Faktury jsem nenašel. Nyní čekám znovu na obraz. Co mám dělat ? ZM

Napsat komentář k Vítek Jaromír Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

TOPlist