Skylink a CS Link: nefungují vám programy?

Není signál

Máte satelitní příjem digitálních televizních programů realizovaný přes operátora CS Link či Skylink a přestali vám fungovat programy? Může to být z důvodu neuhrazeného servisního poplatku. Nebo je problém v dekódování stanic. Či jiná technická závada. Na nejčastější potíže a jejich řešení se podíváme v následujícím praktickém návodu.

 

 

 

Maté zaplacen servisní poplatek?

Od 1. 9. 2012 vzniká povinnost platit za každou dekódovací kartu Servisní poplatek ve výši 29,-Kč měsíčně. Není-li uhrazen, jsou všechny kódované stanice odpojeny (včetně Čt, Nova, Prima, …).
Servisní poplatek odpadá, když je na kartu pořízen některý z placených balíčků nebo se jedná o kartu do 12 měsíců (respektive 24 měsíců) od registrace.

 

Jak zjistit, do kdy je servisní poplatek uhrazen?

Zde je formulář, kam stačí vepsat číslo dekódovací karty Skylink či CS Link a hned zjistíte, od kdy je potřeba začít hradit Servisní poplatek pro Vaši kartu.

 

Proces odpojování karet s neuhrazeným Servisním poplatkem

V první fázi dojde k zastavení poskytování všech programů s výjimkou ČT1, ČT2, STV Jednotka a STV Dvojka. Odpojování bylo zahájeno 1. 10. 2012 a bude probíhat po dávkách v několika týdenních vlnách (vždy v noci z pondělí na úterý).
Ve druhé fázi budou odpojeny všechny zbývající programy. Tento krok bude proveden jednorázově 3. 12. 2012 a bude se týkat karet, které projdou první fází odpojování, a k tomuto datu pro ně nebude SP stále uhrazen.
Podrobnější informace o Odpojování karet s neuhrazeným Servisním poplatkem.

 

Rychlá pomoc při neuhrazeném SP

Rychlé, ale krátkodobé řešení na 10 dní – zasláním textové SMS v ceně 25 Kč na číslo 90211 s textem zprávy „SP číslodekódovacíkarty“. O možnost sledování TV tak nepřijdete a během 10 dnů stihnete uhradit poplatek řádným způsobem.

 

Jak je možno zaplatit servisní poplatek

Platebních způsobů je na výběr několik, záleží, co vám nejlépe vyhovuje. Možná je úhrada přes SIPO nebo Inkaso z účtu; platební nebo kreditní kartou na webových stránkách Skylinku nebo CS Linku; úhrada na jeden rok (348 Kč) v hotovosti na pobočkách Tipsport nebo u prodejců Satelitní techniky; úhrada na jeden rok (348 Kč) převodem z účtu či poštovní poukázkou.

Pokud máte starou kartu typu CryptoWorks, pořiďte si novou kartu Skylink VÝMĚNA (typu Irdeto ICE) a odložíte tak platbu Servisního poplatku o 12 měsíců od data její registrace.
Pakliže si předplatíte kterýkoliv z placených balíčků, nemusíte hradit Servisní poplatek (je zahrnut v předplatném).

 

 

Maté kartu zaregistrovanou?

Novou kartu je nutno do 20 dnů od vložení do přijímače registrovat přes web www.skylink.cz nebo prostřednictvím poštovního formuláře, který je součástí balení dekódovací karty.

Kartu Skylink Výměna (ICE) je třeba registrovat přes registrační web Skylinku (či poštou) co nejdříve od vložení do satelitního přijímače, nejpozději však do 10 dnů. Postup, jak na to, je uveden v balení karty. Potřebujete k tomu i číslo původní karty CryptoWorks, za kterou výměnu provádíte. Původní karta se za 24 hodin deaktivuje.

 

Jak zjistit, zda je karta registrovaná?

Zde je formulář, kam stačí vepsat číslo dekódovací karty Skylink a hned zjistíte v jakém stavu se daná karta nachází.

 

 

Servisní poplatek zaplacen, karta registrována, ale programy neběží

Zkontrolujte, zda vám fungují alespoň nekódované (FTA) stanice jako je Čt 24, TV Noe, Óčko TV, TA3, … pokud vám nefungují ani tyto stanice, pravděpodobně máte pootočenou parabolu (= nemáte signál), vadnou nějakou součást satelitního kompletu nebo přenastavenou konfiguraci vašeho satelitního přijímače. V těchto případech radši kontaktujte odborníka – ve snaze odstranit problém můžete napáchat více škody než užitku.

 

Výše zmíněné stanice fungují, ale nehraje Čt, Nova, Prima, … toto napovídá problém s dekódováním.

  • Nemanipulovali jste s kartou? Máte ji v přijímači správně zastrčenou? U jednotlivých přijímačů se liší, zda patří karta Skylink čipem vzhůru či dolů. Správný způsob vložení Skylink karty vyčtete v manuálu vašeho satelitního přijímače.
  • Odpojte na několik minut satelitní přijímač od zdroje napájení.
  • Po znovu nastartování zapněte program Čt 1 a nechte ho běžet několik desítek minut až hodin. Během této doby by na kartu měli dorazit nové „zápisy“, které informují dekódovací systém, jaké stanice máte povoleny sledovat. Od této chvíle opět poběží obraz a zvuk na všech programech.
  • Zápis kódů na vaši dekódovací kartu můžete urychlit tak, že vstoupíte do administrace na webu Skylink, za pomocí přihlašovacích údajů vygenerovaných při vaší registraci karty. Zde stisknete tlačítko „reautorizace karty“. O tohoto okamžiku budou na vaši kartu po dobu cca 20 minut přednostně proudit nové zápisy. V tomto okamžiku je třeba mít zapnut satelitní přijímač nejlépe na kanálu Čt 1. Refresh karty si můžete nechat provést i přes zákaznickou linku.
  • Pokud se stále nedaří programy zprovoznit nebo jsou výpadky dekódování časté, zjistěte si, zda nebyl pro váš satelitní přijímač vydán nový firmware, který tyto problémy řeší. (Pro správnou funkci karet Skylink Výměna (ICE) bylo nutno přehrávat software například v přijímačích: Topfield, Technisat, Ferguson, …)

 

 

Kontakt na Skylink

Telefonní číslo na zákaznický servis Skylink je 595 694 310.
Provozní doba telefonického centra v pracovní dny od 7:00 do 19:00 hodin.
Pro urychlení odbavení si připravte číslo vaší dekódovací karty (budete se podle něho identifikovat operátorce). To je napsáno na kartě pod čárovým kódem nebo na obálce se kterou jste kartu zakoupili. Obrňte se trpělivostí, není jednoduché se dovolat.

 

Kontakt na CS Link

Zákaznický servis CS Link můžete kontaktovat na bílé lince* 848 200 200 z České republiky a na 02 20 267 267 ze Slovenska. Provozní doba zákaznického centra je 8:00 – 18:00 hodin v pracovní dny.
Pro urychlení odbavení si připravte číslo vaší dekódovací karty (budete se podle něho identifikovat operátorce). To je napsáno na kartě pod čárovým kódem.
* Bílá linka – telefonní hovor je účtován za cenu místního hovorného. Cena volání z mobilního telefonu závisí na vašem tarifu pro volání na pevnou linku.

 

 

Pozor, často je název satelitní televize Skylink chybně vyhledáván pomocí tvarů: sky link, skylin, skilink, skyling, skaylink, sk link …
CS Link se v minulosti označoval Gital či Czech link

 

 




207 Responses to Skylink a CS Link: nefungují vám programy?

  1. Vendula Förstlová napsal:

    Dobrý den.Za koupili jsme kartu Skylink výměna, registraci jsme zaslali na udanou adresu a dodnes čekáme na potvrzení registrace.Ale dnes již od 26.září 2012 nám české i slovenské programy komplet vypadly.Co je však na pováženou není možné se dovolat na tel.číslo operátora,s kterým bych se domluvila na nahození satelitu.Stálo to dnes již 30minut bez vyřízení.Pomůžete? Děkuji. Tel.číslo 720124655.

    • Josef napsal:

      Myslím, že Skylink žádné potvrzení neposílá. Ověřte si, zda je již nová karta registrovaná přes výšeuvedený odkaz (zadejte její číslo do formuláře).
      Jakou kartu máte v přístroji vloženou? Pokud stále tu starou, tak ta se do týdne po přeregistraci deaktivuje – bude vám fungovat už jen ta nová.
      Pokud tam máte novou a přestali fungovat programy, tak vraťte zatím zpět starou a do vyřešení situace koukejte jako doposud (alespoň ČT a STV).
      Pokud registrace přes poštovní formulář neproběhla, tak si ji udělejte přes webové rozhraní na webu Skylinku.
      Telefonní linka na Skylink – dovolat se tam je kumšt, musíte vydržet déle jak 30 minut. Nebo jim pošlete e-mail. Zákaznické centrum pracuje i v sobotu – nezvedají telefony, ale řeší e-maily.

  2. miroslav Svarovsky napsal:

    Dne 29.8.2012 jsem uhradil Vami zaslanou slozenku na castku 348-kc a programi byly stejne odpojeny ,Spozdravem Svarovsky

  3. Josef Zámyslický napsal:

    Dobrý den.
    Źádám o odhlášení satelitního přijímače Koal- č. O3436816446119. Děkuji.

    Zámyslický Josef

  4. oto Steger napsal:

    Mám předplacený balíček mini.Můžete mi prosí sdělit programy které mám aktivovány?karta č.2763870542 děkuji

    • Radek napsal:

      1) Číslo, které uvádíte jako číslo karty je nesmyslné (musí začínat 420).

      2) Obsah balíčku MINI: CS Film, Film+, AXN, Eurosport, Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature, CS Mini, Duck TV, Spice

  5. Zlatuska Ladislav napsal:

    Dobrý den.
    č.staré karty 04295 6433 76850
    č.nové karty 4278 268 9543
    mám předplaceno do 27.1.2013 a nejdou my programy Fishing§ Hunting,Nova Sport,Sport1,
    Předem děkuji

  6. josef mikan napsal:

    nejdou nam programy,dovolani telefonem neni možne ,karta č.42743444087,servisni poplatek 348 Kč byl zaplacen 27.11.2012

  7. Dagmar Motyková napsal:

    Již 2 týdny mám zaplacen poplatek 348kč, jak dlouho ještě budu čekat na spuštění programu, když jste mě informovali,že to bude do 5 pracovních dnů.Samozřejmě telefon na operátora nezvedne nikdo ani po 30 minutách vyzvánění,ikdyž jste neustále ubezpečováni,že budete spojeni.Prosím o vaše vyjádření.

  8. Miroslav Š t r b k a ,ing. napsal:

    Prosím,kdy bude možno sladovat programy na TV Smíchov přes Satelit.
    Stálý zákazník.- Děkují.

  9. vilém volf napsal:

    14.11.2012 jsem si zakoupil skylink kartu všechny slibované programy byly odkodované,kromě dvou ertických programů .15.1.2013jsem si zaplatil kombi program za 360 kč. Vše jde v pořádku ,kromě dvou erotických programů ,které opět nejdou.

    • Jura napsal:

      O které 2 programy konkrétně jde (Leo, Spice, …)?
      Erotické programy vysílají až po 22h, některé třeba až po půlnoci! Také můžete mít v přijímači zapnutou „dětskou pojistku“ (vypnete v menu). Nebo se jedná o HD (Mpeg-4) program a váš přijímač HD nezobrazí (Penthouse).

  10. Svatopluk Černý napsal:

    Již 5 den mě nejde program Film +.Poslední 2 dny už nikdo nereaguje na
    moje upozornění.Hlavně,že jsem zaplatil. č.karty42782707204

  11. Pavel Handl napsal:

    Dnes všechny volné programy kromě ČT24 jsou zakódovány.Proč?
    č.karty Výměna 4277 4782 348

  12. Havránek Bohumil napsal:

    Dobrý den,na jméno Havránková Bohdana bylo uhrazeno Kč 348,- dne 21.2.2013,karta č.42006482287.
    Uvolnění zablokovaných programů k dnešnímu dni nebylo provedeno.
    Děkuji za urychlené zprovoznění.
    Přejihezký den!

  13. Petr napsal:

    Na kartu mě jde jen čt 24 , noe, – mám ještě druhý satelit. příjmač v poschodí domu a tak jsem z něho vzal kartu, která funguje, ale v tom prvním satelit. příjmači, také nejdou programy, kromě čt 24, noe… a karta co nejde v prvním, tak nejde ani ve druhém satel. příjmači – TAK NEVÍM KDE JE CHYBA – PORAĎTE – DĚKUJI PS. PLATNOST A ZAPLACENÍ POPLATKU JE U OBOU KARET DO ROKU 2014

    • Lojza napsal:

      Jelikož Čt24 a Noe, jede i bez karty, tak vám na kartu vlastně nejede nic.
      Ten satelitní přijímač, kde vám nic nejde – jaký je to typ (značka)? Má licencovanou čtečku? Má v sobě nahraný nejnovější firmware? Dáváte tam tu kartu dobře – čipem nahoru/dolu?

  14. Iva napsal:

    Dobrý den ,vůbec mi nejdou žádné programy karta číslo42742312251

  15. Josef Sehnoutka napsal:

    V poslední době nám velmi často naskakuje na různých stanicích tabulka s nápisem „zakódovaný program“. Buďto se to za nějakou chvíli samo srovná, většinou ale musíme přepínat na různé jiné stanice okolo, případně přijímač úplně vypnout a znovu zapnout TV. Již asi 2 roky máme kartu IRDETO (měnili jsme na vaše doporučení) a přijímač MC2000HDCI, televisor Panasonic. Tato závada se projevovala již dříve, ale v menší míře. Doporučili jste mi tehdá mailem určitý restartovací postup, toto jsem i nyní zkoušel, leč bezvýsledně. Závada je velmi častá a velice nás to obtěžuje. Na podzim kontroloval a seřídil sat. anténu technik a ta je v pořádku. Prosím o účinnou radu či pomoc, protože jsme z toho již otrávení a uvažujeme i o tom, že neobnovíme 2 balíčky, které si u vás pravidelně na rok předplácíme.

    • Rosťa napsal:

      Musíte aktualizovat firmware přijímače – návod zde.

      • Zdeněk Dolejší napsal:

        Dobrý den,
        máme stejné problémy s televizí jako pan Sehnoutka, ale máme televizi s vestavěnýmsatelitním přijímačem Philips 46PFL6606K. Jak máme postupovat jak aktualizovat firmware.
        Děkuji

        • Emanuel napsal:

          Předpokládám, že kartu máte vloženou do dekódovacího modulu a ten potom do TV. Dekódovací modul musí umět bezchybně číst karty Irdeto (lze doporučit přími modul označený certifikátem Skylink READY). Návod jak aktualizovat modul záleží od konkrétního typu. Nový firmware je pro některé značky dostupný přímo na družici.

  16. Pražáková Květa napsal:

    Dobrý den na stanici LEO a HOROR film požadují nějaký kód. číslo karty 42675704052. Děkuji.

    • Hugo napsal:

      Jedná se o dětskou pojistku – aby děti neměly snadný přístup k nevhodnému obsahu pouhým přepnutím ovladače. Zkuste ji vypnout v menu přístroje. Nebo se v menu podívejte, jaké heslo tam máte nastaveno. Případně hledejte v manuálu ke konkrétnímu přijímači. Často bývají hesla nuly (0000) nebo posloupnost čísel (1234).

  17. Ondra napsal:

    Dobrý den, byl jsem nucen zakoupit kartu Výměna, ale netušil jsem, že budu při její budoucí registraci tu starou potřebovat. Existuje nějaký způsob jak zjistit číslo staré CS Link karty? Děkuji.

    • Sagvan napsal:

      Zkuste kontaktovat zákaznickou podporu Skylink (číslo v databázi jistě dohledají, záleží jak se prokážete, že jste oprávněn k tomu, aby ho vydali právě vám). Bez čísla staré karty je vám karta Skylink výměna k ničemu. Tu starou kartu jste již vyhodil?

  18. Zuzana napsal:

    Dobrý den, nějak jsem se s mojí mámou nedohodla na zaplacení poplatku 385 myslím… no a zaplatili jsme to obě dvě, bohužel. Šla by ta jedna platba vrátit? nebo to již nejde a skylink mám předplacen na 2 roky??
    Děkuji za odpověd.

    • Sagvan napsal:

      Jděte na web http://www.skylink.cz, zhruba u prostřed stránky u pravého okraje naleznete formulář „Ověření služeb na kartě“ – Zde zadejte číslo vaší karty a ověřte si, zda máte poplatek uhrazen na dva roky dopředu.
      Zjistíte, zda obě transakce proběhly v počádku. Vratka jednoho z poplatků by asi byla administrativn náročná.

  19. Milan napsal:

    Na full HD tv Sony kdl32ex605AEP, který je vybaven zabudovaným satelitem DVB-S/DVB-S2, kartou Skylink Standard HD Irdeto a dekódovacím modulem Skylink Irdeto Neotion CI+ mi v posledních 3 měsících někdy po 5min, 15 min, 20min nebo po 2 hod provozu určitého kodóvaného programu „zamrzává“ obraz a zvuk, zamrzlý obraz asi po 3-5 sekundách zmizí a na černé obrazovce vyskočí okénko s textem „Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat“. Musím TV vypnout na stadbye, následně odpojít napájení ze sítě, znovu zapnout a program běží dál, ale opět zamrzne a tak se to neústale opakuje. Chtěl jsem provést upgrade firmware z kmitočtu 12070 (Prima COOL, prima Love, Prima ZOOM, Nova), ale bez úspěchu, neboť stažení firmware trvá asi 15min , ale toho nikdy nedosáhnu, protože aktivní kanál „zamrzne“ ještě před touto dobou při stažení 70-80% upgradu.
    Všechny volné programy mi fungují bez problému na satelitech Astra 1, Astra 3 a Hotbirdu. Jen je problém s kodóvanými kanály Skylink. Může mi někdo poradit jak provést upgrade? Je dekódovací modul, který používám vhodný pro tento typ TV, nebo je lepší použít CAM Irdeto Smit CI+ (skylik Ready).

  20. Jiří Zierold napsal:

    Již 2 dny mi nejde CS film jiné programy jdou.

  21. Renata napsal:

    Dobrý den,
    na Skylink mi nejde žádný program – píše mi to : Nemáte oprávnění sledovat tento program.
    Za odpověď předem děkuji

    • Julius napsal:

      Renato, a zkusila jste si projít všechny výše zmíněné kroky možné nápravy?
      Případně byste mohla více specifikovat broblém: např.: nekódovaná stanice Čt 24 mi funguje, ostatní ne; poplatek mám zaplacen až do podzimu 2013; mám kartu Skylink výměna; jedná se o satelitní přijímač Topfield 6000, … pak teprve Vám může někdo odborně poradit!
      To jako kdyby někdo do diskuse napsal: „nejede mi auto – co s tím?“

  22. Renata napsal:

    Už všechny programy fungují správně, stačilo si přečíst řešení problému a je to OK.

  23. Renata napsal:

    Satelit nepoužíváme tak často, máme STA a dočetla jsem se, abych nechala příjimač zapnutý, že se karta musí načíst a ono to stačilo, díky moc za odpověď a přeji hezký den.

  24. Jan napsal:

    Dobry den, na karte c.42785947146 mam zakodovane placene programy, poplatek je zaplacen na rok dopredu, zkousel jsem obnovit programy tim ze jsem prijimac odpojil, zapojil a pote nechal na CT1 vice nez hodinu tak jak to doporucujete na Vasich strankach, ale porad mam kanaly zakodovane.Muzete mi prosim poradit co s tim? Dekuji

  25. Zálešáková Marie napsal:

    Satelit mám na chalupě. V zimě tam nejezdím. Teď jsem nepříjemně překvapena,že mi to nejde. Telefonicky mi servisní technik poradil nechat to běžet na programu čt1 a že to naskočí Běžělo to 6hodin v kuse a nic. To bylo v sobotu a v neděli jsem to opakovala. Opět bez výsledku. Nevím jestli tohle čte Operátor ale přidávám pro jistotu číslo karty 03436815465201

    • Zálešáková Marie napsal:

      Jde pouze ct 24 a nejake Ocko.

      • Jožo napsal:

        Jaký používáte satelitní přijímač? Je tam karta opravdu vložena správně?
        Dle čísla karty máte poplatek v pořádku uhrazen.
        Jelikož vám jedou nekódované programy, tak zařízení i nasměrování bude v pořádku.
        Zádrhel je tedy v načtení „dekódovacích instrukcí“ na kartu. Měla jste to přes zimu vypnuté, tak tam nechodily impulzy. Divné je, že se vám to po tolika hodinách nenačetlo. Možná bude v přijímači zastaralý software (záleží co máte za přijímač) a bude třeba jej aktualizovat. Pokud máte možnost „oživit“ kartu v jiném satelitním kompletu, tak i toto by mohlo pomoci.

  26. Martin Rupp napsal:

    Zálešáková Marie napsal:
    15.4.2013 v 09:12

    Satelit mám na chalupě. V zimě tam nejezdím. Teď jsem nepříjemně překvapena,že mi to nejde. Telefonicky mi servisní technik poradil nechat to běžet na programu čt1 a že to naskočí Běžělo to 6hodin v kuse a nic. To bylo v sobotu a v neděli jsem to opakovala. Opět bez výsledku. Nevím jestli tohle čte Operátor ale přidávám pro jistotu číslo karty 03436815465201

    Toto přesně je můj problém. Opakuje se po krátkých intervalech již třetí rok! Karta nefunguje ani v jiných přijímačích sousedů, nebo v mém který mám doma. Za celý víkend se mi nepodařilo kartu oživit a nefunguje jak jsem iúvedl ani tedˇkdyž ji vložím do přijimače doma.
    č.karty42603054711

    • Jožo napsal:

      K načtení impulzů na kartu je nutné mít trpělivost. Může to trvat až několik hodin (nutno mít zapnutou Čt 1). Urychlit zaslání impulzů můžete přes webové rozhraní satelitního operátora, kdy ve vašem profilu spustíte reautorizaci karty.
      Přes některé satelitní přijímače projdou impulzy lépe než přes jiné. Přijímač nejlépe s licencovanou čtečkou CryproWorks nebo Irdeto – dle typu karty. Pozor na to, ať se nesnažíte rozjet CryproWorks kartu ve čtečce Irdeto a opačně. To by vám nešlo vůbec.
      Mnohdy je také nutno mít ten přijímač s nejaktuálnějším firmwarem. V poslední době se to týkalo přijímačů Topfield, Mascom, Ferguson, … a skoro všech CI modulů.
      Pozor také na to, že do některých přijímačů se dává karta čipem vzhůru a do jiných zase čipem dolů. Ať se nesnažíte mnoho hodin našíst kartu, která ani nemá kontakt se čtečkou.
      Hlavní problém je v tom, že máte přijímač dlouho vypnutý a na kartu nechodí zápisy průběžně. Pak s tím musíte dělat takovéto cviky …

  27. Zálešáková Marie napsal:

    S kartou nikdo nemanipuloval a hrálo to už asi tři roky bez problému.Takže sama by se pohybovat neměla.Oživit kartu opravdu nemám kde.A jestli je tam nějaký zastaralý software, to opravdu netuším.

  28. Jan napsal:

    Mam prijimac IRIS 9600 HD, vzdycky programy fungovali az ted to nenaskakuje.Dekuji

    • Jožo napsal:

      Název vašeho přijímače mi bohužel nic neříká a nikdy jsem se s ním nesetkal. Je vůbec určen pro Český trh a pro použití s kartou Skylink? Má certifikovanou čtečku IRDETO?
      Skylink spolu s Irdetem udělali minulý týden dvě zásadní změny kódování. Necertifikované přijímače od té chvíle nemusí být schopny dekódování. Problémy měly v první chvíli i přijímače doporučené.

  29. Štilcova napsal:

    Máme č. karty 42679824351, uhrazený poplatek do 7.9.2014. Jedná se tel. příjem na chalupě, kde přes zimu nepobýváme. Po zapnutí televize jsme teď zjistili, že nejdou programy CT1, ČT2, Nova, Prima. Prosíme o provedení kontroly a zajištění jejich puštění.

  30. Jan Ježek napsal:

    Máme číslo karty 42675703062, poplatek uhrazný údajně do měsíce dubna 2014, přes zimu byl přijímač vypnutý, protože je na chaupě, nyní jedou pouze programy ČT 24, NOE a nějaké očka, TA 3 a tak. Co s tím? Zkoušel jsem to aktivovat přes předepsaný fomulář, ale zbytečně. Děkuji za radu nebo pomoc. Ježek

  31. UHEREK PETR napsal:

    Od 1.května mám zakodovaný kanál SLOVAK SPORT. Mám novou kartu IRDETO od skylink

    • Jakubb napsal:

      Slovak Sport je od května nově zakódován a zpoplatněn. Zkončil již jeho bezplatný testovací provoz. K dalšímu sledování si musítě předplatit nekterý z balíčků: Mini, Flexi 7, Multi, Kombi, Multi HD nebo Komplet.

  32. Tomáš napsal:

    Dobrý den, mám mascom mc2201 hdci-usb s kartou cs link. Včera mi kódované programy fungovaly a dnes běží pouze nekódované( čt24, ta3, tv noe…). Signál mám silný a kvalitu asi na 67-70%. Aktualizoval jsem software a nic. Kartu mám na rok a měla by vypršet až 7/2013. Prosím o pomoc. Děkuji

    • Jakubb napsal:

      Jedná se o kartu CS Link IRDETO? Pokud tedy máte Irdeto modul a aktualizoval jste software dle návodu zmíněném výše v této diskuzi.

  33. Mayerová napsal:

    Má neznalost technických věcí mne dovedla, navštívit odbornou prodejnu se satelitmi jelikož mi přestala fungovat karta od cslink. Měla jsem informaci o výměně karty za 600,-Kč. V prodejně mi obsluhující, řekl, že to jde a že již po dobu celého roku nebudu muset platit NIC. Zaregistroval mi kartu a již v obchodě mi karta a všechny programy začali fungovat A TO I ZAKLADNÍ NABÍDKA. Po dvou dnech mi ovšem přestala fungovat základní nabídka a zůstal funkční promo balíček mini.
    Po urgování u prodejce mi bylo sděleno že musím zaplatit ještě dalších 1000,-Kč. Chci vrátit peníze u prodejce , nechce vrátit reklamovala jsem to na skylinku , prý nereklamovatelné. Takže jsem asi někde kde nikdo nechce být. Mám kartu ale tak na dvě věci. Kdo nese vinu prodejce nebo Skylink?

    • Saranče napsal:

      To je divné, co popisujete. Mělo by Vám to jet rok bez dalších poplatků (pokud jste pořídila kartu Skylink výměna za 600 Kč) a ne jen dva dny a navíc když vám neplacenénejedou a některé placené v balíčku MINI zase jedou.
      Problém bych viděl spíše v přijímači. Dala jste do něj novou kartu ICE. Podporuje Váš přijímač tento nový typ karet, připadně je v něm nahrán nejnovější verze firmwaru, která tyto karty podporuje? Co máte za přijímač?

  34. Vladimir Pavlasek napsal:

    Dobrý den, nejde mi naladit programy, píše mi na obrazovce, že je vadná karta. Jak mám postupovat, mám novou kartu.

  35. Zdeněk Janko napsal:

    Nemohu chytnout stanice ČT1,2,Nova,Prima,ZOOM a hodně dalších.Mám pouze ČT 24,NOE TV,Óčko a asi ještě 3 stanice.Nevím co mám udělat.Kartu mám novou za 1000,-Kč.Co mám udělat.Nebyl jsem několůik dní doma.Zdeněk.

  36. Zuzana napsal:

    Dobry den, chtela bych Vas poprosit o radu. Momentalne jsem ve Spanelsku a mam koupenou kartu skylink a nainstalovany satelit s ceskym showboxem. Vsechno mi slo v poradku az do te doby kdy se delala aktualizace kodu ( karty) z Vasi strany, coz bylo asi koncem dubna, a mela jsem na vasi radu po vypnuti a zapnuti prijimace nechat pustenou CT1 a karta se mela rozjet, bohuzel neustale mi naskakuje ze program je zakodovany i kdyz drive mi vsechno slo bez problemu. V nastaveni satelitu urcite chyba neni, nebot mi jde program CT24, Ocko, atd…Vyzkousela jsem uz snad vsechno ale karta porad nefunguje, muzete mi poradit na koho se obratit nebo jak vyresit muj problem? Dekuji

    • Adolf napsal:

      Zuzano, jaký používáte typ satelitního přijímače? Kartu máte Skylink ICE s uhrazeným servisním poplatkem? Máte kartu správně vloženou?

  37. Miroslava napsal:

    Dobrý den,
    od 18.6.- 25.6. jsem si aktivovala balíček zdarma na 7 dní a 2 dny šlo vše ok, ale od dnešního dne všechny HD programy tohoto balíčku hlásí „není signál“. Víte příčinu? Celou dobu, co jsem u Skylinku, tak jsem neměla problém……tak je to najednou trochu „záhada“. Zvlášť, když NOVA HD, PRIMA FAMILY HD, CT HD jdou bezproblémů.
    Díky za reakci, která by byla vhodná dřív, než skončí týdenní balíček zdarma.
    Hezký den

    č. karty 42009089808

    • Přemek napsal:

      Zkuste na pár minut vypnout satelitní přijímač od napájení. Potom nechte běžet několik hodin na Čt 1 (dokud se zmíněné programy opět nerozběhnou).
      Případně podpořte zasláním „reautorizace karty“ z administrace na Skylink.cz (viz návod v tomto článku).

  38. Lidunka napsal:

    Dobrý den,
    aktivovala jsem si balíček zdarma „Icz-Kombi 7Dni(webPROMO)na týden a ten končí dnes 23.6,2013.Problém nastal v tom ,že mi od 21.6.2013 nejde vůbec ŽÁDNÝ program ani ty nekódované, naskočí obraz a sekne se.
    č.karty 42632654499

    • Sandokan napsal:

      Poku vám nejdou ani nekódované programy, tak nebude problém v kartě ani v dokódování. Buď se vám pohnula parabola nebo se rozbil satelitní přijímač. Kolik procent kvality signálu vám ukazují programy?
      Pokud obraz naskočí a sekne se, tak to spíše vypadá na vadu přijímače. Zkuste ho na několik minut vypnout z elektriky, někdy to pomůže. Ještě by se dal zkusit reset do továrního nastavení, ale to už musí být člověk trochu znalec, aby pak vše správně nastavil a naladil zpět smazané stanice. Případně se dá zkusit aktualizovat firmware přijímače.
      Pokud se v tom moc neorientujete, tak zkuste jen to vypbutí z elektriky, když to nepomůže, tak volejte odborníka – jinak uděláte více škody než užitku.

      • Lidunka napsal:

        Díky za radu, udělala jsem jenom to, že jsem přijímač vytáhla z elektriky a ono stačilo a vypadáto tak, že je vše v pořádku.
        Díky

  39. Zuzana napsal:

    Dobry den,
    mam satelitni prijimac typ Showbox S300 platinum. Karta je karta vymena za 600,- kc, s tim ze nam bylo receno ze zakladni programy jsou na rok zdarma, cislo karty je: 4 278 594 714 6
    Kartu mam vlozenou spravne, uz jsem ji i znova posilala do CR a tam funguje bez problemu.Jak jsem Vam jiz psala neplacene programy CT24, Ocko,..atd mi fungujou, tak by nemel byt v montazi satelitu problem.

  40. Honza napsal:

    Dobrý den.
    Mám problém se spuštěním HD programu.
    Mám předplacený balíček za 3500,musel jsem koupit nový přijímač(MC2600HDIRCI)který jsem si nechal v prodejně naladit. Po zapojení přijímače doma mi fungují pouze programy bez HD rozlišení. U HD programů nemám signál. Prosím pomozte. Děkuji předem.

    • Cukal napsal:

      Jaký přesně balíček máte předplacen?
      Nefunguje vám ani bezplatná Nova HD, Čt HD, …?
      Kolik procent kvality signálu vám ukazují HD programy? Tyto programy jsou citlivější na kvalitu signálu, pokud máte parabolu nasměrovánu „na hraně“ klasické programy to mohou ještě „zvládnout“, ale HD už to nezobrazí.

  41. Svoboda Stanislav napsal:

    Dobrý den,nevím jestli to dojde,ale platila jsem měsíčně 249kč sipem,minulý měsíc to nebylo strženo.Nevím proč vždy jsem nebyla kontaktována,jesti to chci prodloužit,tentokrát nic,to se mi nelíbí jsou to vaše peníze a tímto zrácíte zákazníky.Měla jsem FLEXI 7 programů vybraných,Eurosport,Eurosport2.Nova sport.Sport1,Nat GEO Wild,JIM JAM,Sport2 prosím o obnovení,císlo karty 42782667127 sipo 4871700261.Prosím o odpověd.Děkuji.

    • admin napsal:

      Vážený pane Svobodo, toto není web satelitního operátora Skylink, ale pouze magazín informující o dění v oblasti digitálního vysílání. S Vaším problémem tedy musíte kontaktovat přímo Skylink (na zákaznické lince, e-mailem, …).

  42. Nad'a Valešová napsal:

    Dobrý den. Proč mi nefungují programy na předplaceném balíčku Flexi 7? Ráno mi bylo přislíbeno, po telefonické domluvě, že to bude fungovat. Číslo karty je 42632177814. Pokud se programy nespustí, chci vrátit peníze a to 2739 kč. Nebo předám Policii ČR. vALEŠOVÁ

  43. Pavel Vávra napsal:

    Na satelitu s dekodovací kartou 4295642858213 cs link pracují pouze omezený počet programů poplatek ve výši 348Kč byl uhrazen 26.8.2012
    prosím o zjištění možné závady.Satelitní přijímač je zapnutý naladěn na kaná Čt1 a na obrazovce je nápis Program je kodován nebo neběží.
    Děkuji předem za kladné vyřízení.

    • Tajtrlik napsal:

      Zkuste použít rady z tohoto článku. Pokud se v technice moc neorientujete kontaktujte raději montážníka, který Vám satelitní komplet zprovoznil. Zde jste na webu o TV vysílání, ne u provozovatele satelitního vysílání. Těžko Vám někdo ze čtenářů či redakce zjistí závadu a kladně vyřídí Vaší žádost…

  44. Standa napsal:

    Dobrý den.Mám kartu Skylink,balíček multi.Všechny programy mi fungují i ty placené.Jenom mi nejde kanál Historychannel,i když do teď šel bez problémů.Když si ho chci pustit,tak mi tam anglicky píšou,že nemám právo sledovat tento program.Všechno mám zaplacené,nevíte někdo,co s tím?

    • Karl napsal:

      Program History Channel (verze SD) je nahrazen programem History Channel HD, tedy programem vysílajícím stejné pořady, ale s vysokým rozlišením obrazu HD. Tato změna se týká všech uživatelů balíčků Multi, Kombi a Flexi 7.
      Parametry pro naladění: 11 797 / H / 27 500 / DVB-S2/8PSK / Pilot: ON / 3/4

      • Standa napsal:

        Děkuji za odpověď,nezbývá mi tedy nic jiného,než koupit lepší televizi.Přeji hezký večer.

  45. Plášil Jindřich napsal:

    Dobrý den,
    vrátili jsme se po dvoudenní nepřítomnosti a nejdou nám programy. Funguje pouze ČT24 a TVNOE. Mám předplacený balíček MULTI do 11.12.2013. Číslo karty: 4 278 637 3918. Navíc chci vědět, proč mi doposud nefunguje ani jeden z rozšířených sportovních programů, které by měly být v balíčku aktivní. Na Vaši linku už volat nehodlám, protože mne to stálo již několikrát spoustu peněz a výsledek žádný! Prosím urgentně o vyřešení problému.
    Děkuji. Jindra

  46. Plaček Jaromír napsal:

    Zdravím,už asi měsíc nám nejdou programy:CT1,CT2 a CT sport a nevíme proč,ostatní jdou normálně a ukazuje to,že jsou zakodované,a to i když máme zaplaceno na celý rok dopředu a sgnál je silný cca95procent.Poradí nám někdo??diky Plačkovi č.karty:42786250235

    • Martin napsal:

      A funguje vám i Prima Family? Ta totiž vysílá na stejné frekvenci.
      Možná zkuste zmíněné nefunkční stanice smazat a daný transponder ručním hledáním naladit znovu (12 525; V; 3/4; 27 500).
      Případně ještě napište, co máte za přijímač, zda není třeba přehrát FW.

  47. John Bittman V Uličkách 19 Poříčí n/ Sázavou 257 21 napsal:

    Vážení, Jsem Australian, 40 let ženatý s Češkou, momentálně žijící v Čechách. Před časem jsem ztratil ze satelitu – BBC News, CNN News a Sky News. Prosím nechte mi vědět jestli je možné tyto kanály naladit a jak.
    Za Češtinu se onlouvám.
    Do předu děkuji za pochopení.

    John Bittman

    • Alan napsal:

      Zmíněné stanice vysílají na družici Astra 19,2°E. Jsou bezplatné a nekódované. Nepotřebujete k jejich příjmu dekódovací kartu. Stačí pouze satelitní komplet natočený na zmíněnou družici. Frekvence jednotlivých kanálů naleznete zde: http://www.digiprijem.cz/volne-programy-na-druzici-astra-192e.php
      Pokud jste programy do nedávna chytal a teď nemají signál, tak se vám možná pootočila satelitní parabola během nedávných bouřek.
      Pokud tomu moc nerozumíte, tak raději zavolejte montážního technika ať neuděláte více škody než užitku.

  48. Věra napsal:

    Dobrý den, stále mi nefunguje nová ani stará karta. Číslo nové karty 4 280 159 961 6. Vyzkoušela jsem všechny vaše rady, ale bez výsledku. ČT24 a TA3 mi fungují. Děkuji

    • Technik napsal:

      Zkouším vámi zmíněné číslo karty v testovacím formuláři na webu Skylink.cz a hlásí mi to neplatné číslo. Buď jste to sem špatně napsala nebo neproběhla správně registrace karty.
      Nejdříve do formuláře (Zákaznická zóna > Registrace karty výměna) zadáte číslo staré karty, pak zadáte číslo nové karty, následně vyplníte formulář kontaktními údaji. Do e-mailové schránky vám přijde zpráva s přihlašovacím jménem a heslem k vašemu účtu. Přihlásíte se do toho systému a stisknete tlačítko „reautorizace karty“. V té chvíli již máte v přijímači správně vloženou novou kartu a zapnut program ČT1. Vydržíte než se programy rozběhnou (minimálně 30 min), pak můžete zkusit reautorizaci zopakovat (je dobré před tím na chvíli vyptnout přijímač z elektriky).
      Pokud máte novou kartu M7, tak nezapomeňte, že aby se to rozjelo, musíte nejprve uhradit servisní poplatek, který již není v ceně karty. Bez toho se vám nic nerozjede. Postupujte dle instrukcí přibalených ke kartě.

  49. Věra napsal:

    Dobrý den, číslo nové karty je opravdu 4 280 159 961 6 stará karta měla číslo 0 4295 6406 3885 6. Jedině čeho jsem si všimla je větší mezera mezi prvním číslem 4 a 280. Nevím jestli je toto ten důvod proč mi televize nehraje. K úhradě servisního poplatku jsem vám dala číslo mého SIPO a nechtějte mi říct, že mi televize nebude hrát až do doby, kdy bude tento poplatek na SIPO naveden. Děkuji

    • Technik napsal:

      Mezery se při zadávání čísla do systému vynechávají. Vaše karta má tedy číslo 42801599616.
      Dle formuláře na webu skylink.cz máte servisní poplatek zaplacen na období 09.08.2013 – 09.11.2013, takže by Vám měla karta fungovat.
      Zkoušela jste tedy vypnout sat z elektriky, zapnout na ČT 1, poslat přes webovou administraci refresh na kartu a čekat několik hodin než se rozjede?
      Případně, co používáte za satelitní přijímač? Podporuje Irdeto a má v sobě aktuální software?

  50. Františka Hudečková napsal:

    Vážená podvodnická firmo,
    koupili jsme si v roce 2008 satelitní přijímač s tím,že české a slovenské programy máme doživotně zdarma.Přesto vloni v září přišla složenka na uhrazení nějakých vymyslených poplatků stejně jako nutnost zakoupení nové karty v hodnotě 600kč.Než jsem tento dopis dočetl,byly mi Vámi odpojeny programy,což způsobilo blokaci celého satelitního přijímače,jehož oprava stála dalších 1000kč plus Váš rádoby servisní poplatek 348kč – cekem 1948kč!To se nestydíte mi teď znovu zaslat složenku na 998kč a znovu nutnost zakoupení další karty a od přijmutí pošty do třech dnů mi opět odpojit programy?Tak Vás přátelé ujišťuji že máte čas do neděle na zapojení programů,v případě nefunkčního příjmu podávám v pondělí stížnost na Český telekomunikační Úřad,stejně jakož i žalobu k soudu.Jestli se Vám toto zdá jako výhružka tak chápete správně,ale já si nezačal.
    S pozdravem Vratislav Dittrich

    • Technik napsal:

      Zde jste v diskusi pod článkem na internetovém magazínu, který se věnuje televiznímu příjmu. Ne na oficiálním webu společnosti Skylink. Nikdo z této společnosti to tu nečte a na stížnosti nereaguje. Proto se svými výhružkami plačete nad špatným hrobem.
      Pokud jste před rokem vyměnil kartu za novou (karta Skylink Výměna ICE), tak je nesmysl, abyste ji teď měnil znovu. Servisní poplatek je 348,-Kč rok, pokud vlastníte pouze jednu kartu, tak by jste neměl platit tolik, kolik uvádíte. Všiml jsem si u známých složenky, kde měli možnost si předplatit balíček MINI. Takovou složenku můžete zahodit a zaplatit pouze ten servisní poplatek 348,-Kč.
      To že jsme si všichni museli koupit komplety s kartou na vždy bez poplatků, pak udělat výměnu karet za 600Kč, pak platit servisní poplatek, … a pak ještě tyto nejednoznačné složenky, to je fakt hnus a div, že to tak může legálně procházet. Ale s tím nic neuděláme, když se nám to nelíbí, můžeme jít ke konkurenci …

  51. Věra napsal:

    Mám toho opravdu už dost. Můžete mi sdělit jak obyčejná ženská má vědět jestli můj satelitní přijímač podporuje Irdeto a má v sobě aktuální software? A už vůbec nevím proč vám mám ještě posílat přes webovou administraci refresh na kartu, když původně stačilo zaslat poštou vyplněný formulář, což jsem provedla. Když mi píšete, že mi má televize fungovat tak si myslím, že je to váš problém, který laskavě řešte co nejrychleji.

  52. Technik napsal:

    Vážená dámo,
    zde jste v diskusi pod článkem webového magazínu, který se věnuje televiznímu vysílání. Ani já ani tento magazín nemáme nic společného se satelitním operátorem Skylink ani jinou komerční firmou. Z dobré vůle, ve svém volném čase jsem se Vám snažil poradit, z dostupných zdrojů prověřit Vaši situaci a pomoci radou. Nechápu, proč je mi odměnou Vaše osočování. Vaše televize určitě není mým problémem a od teď se přestávám v pomoci jakkoli angažovat.

  53. Věra napsal:

    Vážený pane, jak já mám vědět, že pod hlavičkou Skylink a CS Link:nefungují vám programy komunikuji s někým kdo s touto firmou nemá nic společného. Děkuji vám za ochotu a omlouvám se.

  54. Karolina Maskova napsal:

    Dobry vecer,

    pred nekolika mesici jsme si od Vas kupovali novou kartu (c. 42792511844). Mame ji zaplacenou i zaregistrovanou (reg. formular a platbu jsme zasilali hned, jak jsme kartu obdrzeli). Pred par dny jsme vsak zjistili, ze funguji jen nasledujici programy: Ct1, Ct2 a Ct24. Ostatni programy jako Nova, Prima Family, Smichov atd… bohuzel nejdou a to i presto, ze jsme kartu na nekolik minut vyndavali a televizi odpojovali od zdroje. Ode dneska bohuzel nejdou ani ty programy, ktere pred tim sly. Pokazde, kdyz ted zapneme televizi je tam napsano: Zkontrolujte prosim kartu. Chtela bych tedy touto cestou nekoho poprosit o radu. Predem dekuji za odpoved.

    S pozdravem

    Karolina Maskova

    • Libor napsal:

      Kontrolní formulář na webu provozovatele satelitní služby Skylink.cz po zadání čísla vaší karty hlásí: „Servisní poplatek zaplacen do: 26.07.2013″
      Pravděpodobně máte novou kartu M7 v jejiž ceně již není započten servisní poplatek a musíte si ho uhradit zvlášť, jinak vám nic nepojede.
      Pokud píšete, že jste odeslala platbu, tak asi špatně nebo se špatnou identifikací plátce … prostě dle toho formuláře zaplaceno nemáte.
      Zkuste dohledat u banky nebo na zákaznické lince Skylink – obrňte se trpělivostí, dříve jak po půl hodině vám to nikdo nevezme. Nebo zkuste e-mail na ty postupně odepisují.

  55. Šárka Benediktová napsal:

    Již třetí den tj.od 19.8.2013 mě neběží můj zaplacený balíček MULTI!Přes snahu se spojit s operátorem jsem byla neúspěšná ! Nevím jak se domoct nápravy nebo rady jak mám postupovat!V případě neuhrazení poplatku za zvolený balíček mne Skylink druhý den odpojí! Ovšem v opačném případě není možno se ani dovolat na operátora!

    Číslo karty 42011108752

    Děkuji za vyřízení

    • Libor napsal:

      Dle formuláře na Skylink.cz máte předplacen balíček Multi na období 16.08.2013 – 16.09.2013. Takže zde by to mělo být v pořádku.
      Na linku volá mnoho lidí, dříve jak za 30 minut se k operátorovi nedostanete.
      Zkuste rady z tohoto článku. Vypnout přijímač na čas z elektriky, nechat přes noc zapnuto na Čt1. Poslat refresh na kartu z vašeho účtu na webovém rozhraní Skylink.
      Případně napište co máte za přijímač či dekéodovací modul. Možná máte neaktuální soft, který komplikuje přijímání informací, které přicházeji z družice na kartu.

  56. Petr Máchal napsal:

    Mám zaplaceny poplatky za balíček mých 6, programy mě nejdou od minulého měsíce, dovolat se k vám nedá a e-mailovou adresu nikde nemohu najít,jak dlouho budu platit za služby které mě nejsou postytovány, nebo si myslíte, že dnešní důchodce může každý měsíc vyhazovat peníze za nic?

  57. SVAJCIK JOZEF napsal:

    MAM ZAPLATENE PROGRAMY NA SKYLINK A VOBEC MI NEJDE SIGNAL

  58. Petr napsal:

    číslo karty skylink mám 42632426765 a nejde mi barrandov, nova HD a prima HD, jinak všechny programy jdou i ty v HD. Co by to mohlo být? Zkoušel jsem už všechny varianty vypnutí přístroje i reautorizaci. Po ní mi začaly hrát placené programy, které předtím nešly.

    Přístroj je v pořádku(karta zkoušena u souseda, signál je silný(měřeno měřákem signálu)

    • Luděk napsal:

      Zkuste tyto tři zmíněné programy smazat a znovu naladit. Mě takový postup již několikrát pomohl.
      Případně pak zkuste znovu to, co jste již napsal, že dříve pomohlo.

      Pokud všechny pokusy selžou, tak dejte přijímač do továrního nastavení a vše nastavte a nalaďte odznova. Pokud je k dispozici aktuálnější verze firmwaru přijímače, tak ji zkuste nainstalovat. To vše můžete podpořit opětovnou reautorizací karty.
      Doufejte, že po továrním nastavení (či upgradu FW) toho nepojede méně, než zmíněné tři programy.

  59. Martina Pittnerová napsal:

    Dobrý den, včera jsem si koupila balíček MULTI a hned jsem si ho aktivovala, ale bohužel mi nejdou do dnes. Můžete mi poradit kde je problém? č.k.42774224119.

  60. Václav Ihring napsal:

    Programy Flexi7 na kartě č. 42539455172 zaplacené do 17.10.2013 mi včera večer přestali hrát?

  61. Luděk napsal:

    Skylink se přiznal, že v posledních týdnech zkouší přísnější zabezpečení kódovaní, aby zamezil pirátskému příjmu. Technologie se označuje SurfLock. Dle těchto mnohých diskusních příspěvků dopady postihují i řádně platící uživatele. Nezbývá než zkusit v článku uvedené obecné rady (vypnout na chvílí z elektriky; nechat několik hodin běžet na ČT1; poslat reautorizaci na kartu z administrace na webu; udržovat software v přijímači na aktuální verzi; atd.)

  62. Anna Slezáková napsal:

    Vypadol nám satelitny signál teda všetky programy. Servisny poplatok máme zaplateny, čislo našej karty je 42007016183.

  63. Frenky napsal:

    Hezký den, z jakého důvodu nejdou základní programy TV1,2,Nova,
    č. 4 256185148 8 ???????? F.

    • Luděk napsal:

      Když použijete formulář na webu Skylink, který je tu mnohokrát zmíněn, tak zjistíte, že máte zaplacen servisní poplatek na období: 19.06.2010 – 03.08.2013
      Tudíž už by Vám od počátku srpna neměly žádné programy fungovat. Uhraďte poplatek a půjde vše jako dřív.

  64. temnenebe napsal:

    S CS Linkem zápasím již delší dobu a to také z příčin nefunkčnosti satelitních programů. Servisní poplatek uhrazen.Docela mě tahle společnost vytáčí a rozhoduji se, že již servisní poplatek neuhradím a kašlu na ně. Programů v TV přibývá a satelit je mě tím pádem na nic a pokud se někdy ještě rozhodnu pro satelitní příjem, tak to rozhodně nebude CS Link či SkyLink !!!!

  65. Václav Bartoš napsal:

    Nemám komentář ale dotaz.Uvede SKYLIKN také kanál CT Art?

    • Luděk napsal:

      Čt art i Čt :D Déčko je již několik dní k naladění na satelitu Astra přes Skylink. Vysílá na stejné frekcenci jako ostatní stanice České televize – tedy 12 525 / V / 27 500. Jedinou podmínkou je novější typ karty (Irdeto či ICE) a zaplacení servisního poplatku.

  66. Ivan Pavelek napsal:

    Dobrý den, mám předplacený balíček mini a nefungují mi programy, které v přehledu o ladění mají u slova „norma“ uvedeno DVB-S2 BPSK. Myslíte si, že to je způsobeno tím, že mám přístroj Mascom 1101cr? Jde s tím něco udělat nebo bych musel koupit HD přístroj? Děkuji za odpověď.

  67. Honza napsal:

    Mám kartu kryptoworks 3436813044750,servisní poplatek zaplacen složenkou do konce října 2013-přijimač je na chalupě používán do října,potom až v dalším roce,Dnes mi přestala jít Nova,Prima a další mi ještě nikdy nešly jako zoom,barandiv a jiné.Co s tím udělat.Děkuji

    • Jarda napsal:

      Dle formuláře na webu Skylink Vám již SP vypršel (Servisní poplatek zaplacen do: 01.09.2013)!
      Jo a ten Barrandov a spol máte naladěn na aktuálních frekvencích? Téměř všechny stanice v posledních letech minimálně jednou měnili vysílací parametry a bylo nutno je přeladit.

    • Honza napsal:

      SP jsem platil pro nove období v 08/2013 ma měsíc 09 a10/2013 ve výši 58,-Kč,protože ho více letos používat nebudu a Nova a Prima mi mejdou.

  68. Honza napsal:

    Na Barandib a spol.jsem použul automatucké ladění

  69. Jiří napsal:

    Už více jak měsíc mi nejde zvuk u ČT 24 a ČT 4 Sport, u všech ostatních kanálů zvuk jde. Zkoušel jsem vypnout satelitní přijímač od elektřiny, aktualizace firmwaru přes satelit se mi nepodařilo, nenašel ho. Mám kartu č. 42774432001.Nevíte co s tím? Díky.

  70. Míla napsal:

    Přijímá přijimač“TOPFIELD TF6000CR“dekodovací kartu „Skylink Standard H9M7″?Měl jsem možnost výměny stejného přijímače a výsledekje stejný-nefunguje!Jinak je vše v pořádku-jak registrace i signál.Servisní pracovník si také není jistý i po přehrání serveru.Přijímač mám necelé 3 roky-doporučuje mi koupit jiný -výkonější.-Jedná se o první založení nové karty-ta stará nebyla!Mám ho poslechnout?
    Děkuji!

  71. Honza napsal:

    Děkuji za vyřízení,vše jede k naprosté mé spokojenosti,

  72. Polok Jan napsal:

    Dobrý den,
    od pátku 13,9,2013 mi nehrají veškeré programy. Na televizní obrazovce mi píše Tato služba není momentálně k dispozici a nevím proč?Prosím Vás o pomoc k vyřešení této situace.
    č.karty: 42774039525
    satelitní přijímač Humax
    Polok Jan, Lidická 859, Třinec, 739 61

    Děkuji za kladné vyřízení, s přáním hezkého dne Polok Jan

  73. Rudo napsal:

    Zdravím,mámproblém s kartou,loni jsem jí vyměnil za Irdeto vyměna,na prodejně mně jí hned zaregistroval a jdou mi jenom volné programy,kodované vůbec,na obrazovce se mi objevil nápis ZKONTROLUJTE PROSÍM KARTU satelitní přijímač mám TOPFIELD,číslo karty 42742932496.Co s tím dělat?Takhle mne je satelit tak na dvě věci.Děkuji.

    • Ilja napsal:

      Pokud jde o Topfield TF 6000CR, tak se podívejte, zda máte nahrán nejnovější firmware:
      –––––––––––––-
      Pro správnou funkčnost Skylink ICE karty musí být v přijímači Topfield TF 6000CR nahrán nejnovější firmware označený „86“. Jak zjistit verzi firmwaru u přijímače Topfield TF 6000CR? Vstupte do menu přijímače -> Informace -> IRD stav -> Verza aplikace: TF-ECNCR 1.00.86. Pokud je nižší, jak tato zde uvedená, musíte provést aktualizaci.
      Jediná možnost, jak firmware nahrát je připojení k počítači přes speciální sériový kabel (nullmodem kabel) pomocí portu RS-232. Novější počítače bohužel už tento port nemají. Redukci USB na RS-232 se nám v praxi k tomuto účelu zprovovoznit nepodařilo. Samotný křížený COM kabel RS-232 (9F–9F; samice-samice) stojí něco kolem stovky.
      Nejnovější firmware včetně nahrávacího programu naleznete zde na webu dovozce: http://www.antenex.cz/public/index.php?&direction=0&order=&directory=Receivery/Topfield/TF%206000CR

      • Rudo napsal:

        Díky za radu,mám tam starou verzi,ještě jeden dotaz,v čem otevřít soubor s koncovkou ,,tfd“?Děkuji.Rudo.

        • Ilja napsal:

          Ten soubor se v ničem neotevírá, nahrává se do přijímače pomocí přiloženého programu TFD-Down_2.04 .exe, ale musíte mít propojeno PC s přijímačem zmíněným kabelem přes příslušný port.

  74. Zlata škodova napsal:

    Už mi to leze na nervy,vše zaplaceno,karta výměnou a píše mimto že nemám oprávnění,Prima mi nejde a ostatní programi jo,co se to tady děje??Peníze brát,ale služby stojí za h……oAsi od Vás odejdu.Dík za odpověd.

    • Jana napsal:

      Tak to jsem na tom stejně – nejdou programy ČT a Prima – ostatní ano :( Zkoušela jsem přes stránky Skylinku restart, ale ani to nepomohlo.

  75. Satelit napsal:

    Pozor – dnes v podvečer došlo k výpadku na družici Astra 23,5. Proto se nelekejte programy České televize, Prima a další nejdou nikomu, kdo má kartu Skylink.

  76. Marie Mlýnková Nedakonice 195 napsal:

    Prosím o instalaci opětných programů- pro upřesnění dekodovací karta
    číslo 2562039331 registrační poplatek v celkové výši 348,-Kč, zaplacen z účtu, který platí od 14. 9. 2013 – 13. 9. 2014. Postup uplatněn dle formuláře Skylin.
    Děkuji za kladné vyřízení Marie

  77. Jan Hátaš napsal:

    Prosím od pátku mi nejdou programi kartu mám platnou 30.8.2014.Karta skylik-irdeto číslo 42742428990.Četl jsem že došlo výpadku České televize a další,tak prosím o instalaci programů.Děkuji za kladné vyřizení Hátaš

  78. Navrátil Daniel napsal:

    od 13.9.2013 nešla televize z důvodú nezaplaceného popl.348,-kč,zaplatil jsem 348,- přes intern .13.9.2013ale pořád to nenaskočilo,proto jsem zajel na elektro linhart Masarykova tř.821/46 Olomouc a tam mi řekli že žádná platba nedošla ,ale tuto platbu jsem zaplatil na starou kartu č.03436645428387,takže mě kartu vyměnili a zaplatil jsem znovu 348,- kč a skylink kartu výměna 349,- ačkoliv jsem četl že je to výměna a nemá se platit ,tak bych chtěl vědet jak to je ,když se platí poštou poplatek na rok tak měsíčně je to 29,- děkuji za odpověd ..

  79. Miloslava Homolková napsal:

    Dobrý den,jak je možné,že mě nejde TV a zaplaceno mam.Složenka mi žádná na zaplacení nepřišla

  80. TVRDÝ ROMAN napsal:

    DOBRÝ DEN .OD VÝMĚNY KARTY ZA NOVOU SE MI PROGRAMY STÁLE ZASEKÁVAJÍ,VYPADÁVAJÍ A OD 2.10.2013 OD DOPOLEDNE MI TELEVIZE NEJDE VŮBEC ANI JEDEN PROGRAM.POPLATEK JE ZAPLACEN DO POLOVINY ROKU 2014. ČÍSLO KARTY JE 42675413902 . OPERÁTORKY TELEFONY RADĚJI NEZVEDAJÍ NENÍ MOŽNO SE DOVOLAT.DĚKUJI ZA SPUŠTĚNÍ TELEVIZE

  81. Daniela Perková napsal:

    Tak jsem si objednala výměnu a předplatila balíček mini a kartu mám aktivní přes wwwstránky, ale programy stále nejdou pouze na jedné tv, takže mám tak náladu jim to strčit někam když se jim nelze dovolat a nemají ani kontakt na technika hlavně že peníze inkasují a kartu pošlou až skoro po měsíci. je to spol na. . . .

  82. Karel Řeháček napsal:

    Na kartě číslo 42516589079 jdou pouze ČT4 a Očko ostatní programy jsou zakodované. Datum ukončení servisního poplatku je 1.11.2013-

    Řeháček

  83. Tonda napsal:

    Dobrý den, mám kartu Skylink č. 42783049218 se zaplaceným po poplatkem. Protože příjimám TV na chatě, není TV každodenně v provozu.(1x týdně max 1x za 14 dnů). V říjnu mi jde naladit jen ČT 1,2,4,24,D,NOE. NOVA a ostatní vypadly a nejdou. 2 x jsem požádal SMS o novou aktivaci, která mi byla potvrzena, ale programy mi stále nejdou. Můžete mi poradit prosím.

  84. Tonda napsal:

    to je váš bordel .balíček mini platím přes inkaso za 149kč ajede mi pouze čt1 ostatní programy jsou zakodovány mám balíček MINI

  85. Dana napsal:

    dala jsem si rychlou službu smskou,ohledně servisního poplatku,uhradila sem 29kč,23.10.2013 a smska nereaguje a programy nejdou,číslo karty 4 2009210628

  86. Libuše Hausekrová napsal:

    Přeji dobrý den, u vámi zaslané karty Skylink výměna M7 s aktivním balíčkem Mini číslo 4 2911339085, která je registrována 26.10.13 a poplatek má uhrazený do 1.9.14 jde pouze ČT 24 a
    u ostatních programů píše program je kodován. Prosím o její odblokování. Děkuji Kuklová – dcera p. Hausekrové

  87. Zdeněk Liška napsal:

    dobrý den,24.10.2013 na kartu 42775298138 jsem zaplatil 998kč za balíček mini,dodnes programy nejdou,prosím o jejich aktivaci ,děkuji

  88. Karel Brodský napsal:

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit: přístroj Opticum 7500 CW, proběhl a zareguistroval jsem kartu Skylink Ice – M7 výměna. Stará karta zrušena, převedeno na novou, ale nová v přijímači nehraje (byl jsem ze str. Skylinku na to upozorněn). Na fórech jsem si přečetl, že by šlo rozpohybovat aktualizací firmwaru, ale nenašel jsem příslušný firmware, ani postup. Můžete mi nějak pomoci? Děkuji.

  89. Zdeněk Bartoněk napsal:

    V září byla provedena výměna karty. Poplatek bal zaplacen. Dnes nám přestaly fungovat všechny programy.Žádám o nahození.
    Parabola je v pořádku.

    Zdeněk Bartoněk

  90. Máme vyměněnou kartu a platnost poplatku do 1.9.2014 už po druhé jste nám vypli základní programy a to v době kdy nejste na telefonu a není možná s váma komunikace. Pro zprovoznění jsme použili všechny rady které uvádíte na vašich stránkách – zbytečně. Jako zákazníci máme právo být s vámi v neustálem kontaktu a vy povinni odstrańovat, případě upozňovat na poruchy. Špatná komunikace.Vaši zákazníci. Dnes je sobota 2.11.2013 a základní programy NEJDOU.

  91. Petr Vojtek napsal:

    Dobrý večer.Dorazila mi nová karta v rámci VÝMĚNA,kde mám balíček Mini na rok předplacený.Na stránkách Skylinku jsem se zkoušel zaregistrovat jako nový zákázník,vyplnil jsem veškeré registrační údaje + číslo karty a ve finále mně to napsalo,že tato karta není určena k aktivaci.Nemohl by mi prosím Vás někdo poradit,jak mám dále postupovat? Děkuji

    • Kosek napsal:

      Neregistrujte se jako nový zákazník, ale klikněte na „REGISTRACE karty Výměna“ zde zadáta číslo staré karty. Pak budete vyzváni k zadání vašich údajů a čísla nové karty.
      Pokud s tí budete mít potíže (např. to po Vás bude chtít heslo, které neznáte), tak vyplňte a odešlete poštou papírový registrační formulář. Nebo zajděte do nejbližší partnerské prodejny (seznam na webu Skylink).

  92. Sloncikova napsal:

    Dobrý den, mohu naladit jen ČT 24, ostatní programy uvádí Žádný obraz ani zvuk. Prosím v čem je problém? Koncem října jsem získala novou kartu Skylink M7 a programy fungovaly. Od včerejšího dne je problém. Děkuji za odpověď Slončíková

    • Homet napsal:

      Máte tu novou kartu zaregistrovanou? Pokud ji nezaregistrujete, programy za několik dnů přestenou fungovat.

  93. Dagmar Musialová napsal:

    Dobrý večer,napsala jsem jako rychlou pomoc SMS SP a číslo karty a došla mi odpověď,Neplatné klíčové slovo!V čem je chyba?Děkuji za odpověď.

  94. Zdeněk napsal:

    Mám kartu irdeto 42775234992, zaplacený balíček MINI, tel.Philips. Všechny programy běží – i placené – kromě programu Private Spice. Zde je informace, že je kódovaný.
    Dětská pojistka je vypnuta.Jak tento program zprovoznit.

  95. Rudolf Koldovský napsal:

    Mám na kartě 42561797616 předplacen balíček KOMBI na 1 rok – do června 2014. Od včera přestal jít program Penthouse HD CZ s oddůvodněním „Služba není k dispozici“ či „Žádný signál“. Jak je to možné ? Díky RK.

    • Saša napsal:

      Dne 23. 11. 2013 bude zákazníkům Skylinku zpřístupněn nový erotický program Hustler HD. Program bude dostupný předplatitelům balíčků Kombi, HD Plus, Multi HD, Flexi 7 a Komplet a bude náhradou za původní erotický program Penthouse HD1, který bude součástí nabídky Skylinku do 27. 11. 2013, kdy bude jeho distribuce ukončena. Vysílací doba programu Hustler HD bude stejná jako u programu Penthouse HD, tedy od 00:00 do 06:00. Nový program Hustler HD bude mít odlišnou programovou náplň než stávající prémiový program Hustler (Astra 19,2°E, 12722 MHz, SD/MPEG-4).

  96. Věra Studničková napsal:

    Dne 29.11.2013 byl zaplacen servisní poplatek za kartu č. 42774985172 ve výši 348,-. Od 17.11.2013 nám nejdou žádné programy kromě ČT 24. Parabolu máme správně nastavenou a stažení dle vašich rad přes kanál ČT1 se nedaří. Jak postupovat dále???? Opravdu nás zlobí platit za službu, která nefunguje!!!

  97. mirka napsal:

    dobry den, kupili sme si novu kartu skylink lebo doba starej nam uz vyprsala. Karta je zaregistrovana a idu nam len programy Nova, TA3 a Doma. Co mam robit?

    • Staněk napsal:

      Máte novou kartu Skylink M7 nebo Skylink Výměna?
      Máte ji v přijímači, který danou kartu umí přečíst (v případě M7 je to čtečka Irdeto).
      Pokud máte Skylink výměna, musíte mít zároveň uhrazen i servisní polatek.
      Pokud máte Skylink M7 tak musíte k servisnímu poplatku uhradit ještě aktivační poplatek.

  98. František napsal:

    Poslední dobou mi po opětném zapnutí TV LG 47LM660S 3D se zabudovaným SAT tunerem vypadne ze seznamu TV programů CTHD. Musím jí pracně znova hledat v programu uspořádání TV stanic a nebo a to častěji, znova naladit. Prosím čím to je?
    Mám placený balíček KOMBY. Děkuji.

  99. Richard Havelka napsal:

    Prosím o odstranění závady: dne 8.12.2013 po 22:15 hodině přestaly jít všechny programy mimo ČT 24 bez vnějšího zásahu – parabola a vše v pořádku, máme kartu Výměna č.42732858164 , reg. 9.7.2012, osvoboz. od poplatku do 9.7.2014. Prosím aby to bylo odstraněno ihned!!!
    Do Vašeho centra se prostě s mým dotykovým telefonem nedovolám. Pokud mi neodpovíte, budu si na Vaši společnost stěžovat, takové těžkosti jsem neměl ještě s žádnou jinou firmou. Znovu nespokojený zákazník Richard Havelka, Borotín 143

  100. Marie napsal:

    Dobrý den,prosím o odstranění závady.Od 6.12..2013 přestaly fungovat všechny základní programy kromě ČT.Číslo karty 42581930346,typ Irdeto,Datum registrace 27.12.2011,servisní poplatek zaplacen do 6.12.2014.Děkuji.

  101. Karel Šípek napsal:

    Stížnost na Vaše služby číslo karty 42005874757 typ karty Irdeto
    Vážení, dovolte mě vyjádřit se k Vašim službám, které hodnotím jako špatné. Dne 8.12.2013 jste provedli změny v kodování a nám se zakodovaly až na dva veškeré programy přestože máme Vaši službu zaplacenou do 15.1.2014. Přesto že je mě 70 let takm jsem použil Vaší službu rychlé pomoci a do dnešního večera do 20,30 hod stále přes veškeré rady, které uvádíte se nic nestalo. Z tohoto důvodu jsem dnes jel do Kladna a s kartou v ruce jsem se dožadoval pomoci u Vašich zástupců ve firmě Planeo Elektro ale ani tam jsem nepochodil, přestože byli velmi ochotní. Tak mě zřejmě nic jiného nezbývá než vyprávět, že služby než byly zpoplatněny tak fungovaly. Do Vašeho centra se nelze dovolat. S pozdravem Karel Šípek

  102. Eva Heyduková napsal:

    Mám stejný problém jak zde popisuje pan Karel Šípek a více nespokojených vašich zákazníků.Z placených programů jde pouze čt24,ta3 ostatní hlásí kodovaný program…návod na vašich stránkách jak postupovat v případě závady je slušně řečeno na dvě věci…na prd a na nic,protože se nic nestane jen doporučíte kontakovat odborníka,ale k vám není možné se dovolat,děláte si legraci z vašich platících zákazníků,když jim radíte vydržet více jak 30min.volat vám,aby se dovolali?a to pouze v pracovní dny…o víkendu si zákazníku trhni nohou?Požaduji stálou službu k solidnímu řešení vašich závad.

  103. ATID napsal:

    DOBRY DEN,
    V ROCE 2011 BYLA ZAKOUPENA KARTA CS LINK Nº42570897282 S TOUTO SLUZBOU:

    ICZ-CSL DIGITAL
    BARRANDOV CSL, CT1_CT2 CSL, CT4_CTHD CSL, JOJ_VSE CSL, MARKIZA_VSE CSL, NOVA_VSE CSL, PRIMA_VSE CSL, STV_VSE CSL

    JAK MUZE MAJITEL OBNOVIT STEJNOU SLUZBU BEZ POVINNOSTI KUPOVAT BALICKY?
    DEKUJI ZA ODPOVED.

  104. Vera Novakova napsal:

    Zaplatila sem poplatky za starou kartu i za novou a od 22.12.2013 mě nejdou programi.Prosím podívejte se na to.
    Děkuji Nováková

  105. Josef Šlitr napsal:

    Přestaly mi fungovat programy, ačkoli platím servisní poplatek,z účtu u české spořitelny.Nechápu proč.Platba byla provedena,k 15.12.2013

  106. Jarek napsal:

    Dobrý den,
    bohužel nevím, kde na mém přijímači Ferguson ARIVA 200 HD, lze nastavit tzv. FEC. Nikde v menu přijímače toto nastevení není volitelné. SKYLINK mi chodil celkem bez problémů ale jak začali přecházet na jiné frekvence, myslím, že ještě něco posrali a nyní mi např. Universal chanel v jakékoliv pohyblivé scéně se seká (pohyb je sekavý ne plynulý) a nedávno také nový program Hustler mi nenaběhl vůbec. Jiné programy fungují snad bez problému. Závada se zdá se týká pouze těchto dvou nově zařazených programů.Vše je řádně uhrazeno, mimo to mají tam také bordel v evidenci termínů. Balíček mám předplacený do 24.11.2014 ale servisní poplatek evidují pouze do 14.11.2014.I když předešlý balíček platil s předplatným do 24.11.2013. Nechápu jejich stanovisko, že je vše v pořádku. Děkuji za objasnění těchto 2 problémů.
    Také bych chtěl vědět, zda moje e-mail adresa slouží k zaslání Vaší odpovědi.

    Děkuji.
    Jarek

  107. Křenek Miroslav napsal:

    Proč přestal hrát program FOOOR? Ostatní jsou v pořádku. Křenek.

    • Staněk napsal:

      Stanice Fooor přestala na Silvestra 2013 vysílat. Důvody zrušení tohoto slovenského kanálu jsou ekonomické úspory.

  108. Petr napsal:

    Dobry den,
    bohuzel mam opacny problem, nez vetsina lidi zde. Nekdy od prelomu roku nam prestaly fungovat programy CT1,CT2,CT24, Nova Cinema atd, kdyz se kouknu na signal tak sila skace mezi nulou a 98%, ale kvalita je neustale na nule. Prvne jsem se domnival, ze je to problem nove TV se sat tunerem,ale stejne chovani je i na sat prijimaci MASCOM. Vsechny ostatni ceske programy funguji (primy, nova, ct4 sport) a signal i kvalita ukazuji 98%. Muze byt problem na frekvenci 12525? V cem dalsim muze byt problem?
    Dekuji za odpoved
    Petr

    • Zdeněk napsal:

      Problém bych viděl ve vadném konvertoru (např. nejdou vyšší frekvence, vertikální polarizace apod.) nebo v natočení paraboly – možná bude stačit jen o pár milimetrů natočit (nahoru-dolu, doleva-doprava). Některý transponder už to může hůře přijímat i když ostatní jsou dobře koukatelné. Mohla by být pokřivena parabola nebo její držák. Potom byste při otáčení „šli do vrtule“.
      Ale pozor, pokud vám nejde Čt1, Čt2, Čt24 a při tom jde TV Prima a Čt Sport, tak to je divné, protože všechny jsou na společné frekvenci 12525. takže buď by jeli všechny nebo žádný. Pokud se třeba nejedná o Ct Soirt HD a ostatní Primy (Cool, Love).

      • Petr napsal:

        Zkousel jsem natoceni do vsech stran, i natoceni monobloku. Ale mate pravdu, ze funguji HD kanaly, takze abych zkratil popis problemu, funguji vsechny s horizontalni polarizaci a zadny s vertikalni. Takze vinik je nasnade, nejspis monoblok,odeslo ypracovani vertikalni polarizace.
        dekuji
        Petr

        • Zdeněk napsal:

          Normálně bych se ještě podíval v menu na nastavení LNB. Ale bylo by divné, že byste měli špatně nastavenou TV a zároveň i Mascom.
          Ale za podívání nic nedáte. V nastavení LNB, pravděpodobně tam kde nastavujete DiSEqC apod. Budete mít nadstavení LNB. Na výběr je několik režimu – musíte mít nastaveno 9750/10600. Pokud máte cokoli jiného některé frekvence vám nepůjdou!

  109. lucie napsal:

    dobry den,dnes mi nesli zadne programy hlasilo to zadny signal…nebyl zaplacen servisni poplatek.ten jsem ihned zaplatila kartou.do hodiny mi fungovali vsechny programy.po hodine se mi na televizi ukazalo zadny signal a nic nefunguje.v cem,je problem?

  110. werner napsal:

    Dobrý den,
    poraďte mi, prosím. Aktivoval jsem před cca třemi dny přijímač Technistar s kartou na Skylinku. Měl by mi běžet balíček Komplet v rámci akce prvních dvou měsíců. Po prvním zapnutí mi většina kódovaných programů nešla, ale postupně naskočily během cca tří, čtyř hodin. Stále mi ale nejde skupina kanálů typu Hustler, ManX a pod. Přijímač hlásí, že buď „nemám oprávnění…“, nebo „ověřuje…“. Stejně tak kanál „Horror“. Ne že bych se právě bez těchhle programů neobešel, určitě jsem si neobstarával satelit jen kvůli nim, ale zajímal by mne důvod.

    Díky, W.

    • Luděk napsal:

      Erotické programy nejsou součástí promobalíčku.
      Horor film začíná vysílat až o půlnoci.

  111. werner napsal:

    Díky za reakci. Něco takového mne napadlo hned zkraje. Ale receiver jsem resetoval, kartu reaktivoval a někdy kolem 23hod. zkusmo projel nabídku. Brazzers a Leo běžely, ostatní buďto stále hlásily absenci oprávnění, případně zkoumaly mé předplatné. Zajímalo mne to ale čistě z principu,to, že je to promo balíček komplet-nekomplet mi připadá trochu nefér. Ale je fakt, že tam mám zase spoustu běžících, původně kódovaných maďarských kanálů, které mne popravdě zajímají ještě méně. Ale děkuji za info,
    W.

  112. Eva napsal:

    Pro neuhrazení servisního poplatku mně byl vypnut příjem programů. Upozornění jsem obdržela e-mailem až po vypnutí, tudíž jsem nebyla upozorněna předem, abych mohla toto opomenutí napravit, což považuji z Vaší strany za nekorektní. Ne všichni Vaši klienti mají přístup k e-mailu a odpověď Vaší operátorky, že v listopadu jsem obdržela časopis s upozorněním na platbu je také diskutabilní. Časopis jsem nedostala a také nevím, kde bych se dověděla o zvýšení poplatků – dle Vás od 1.2.2014. Platbu jsem provedla ihned dne 4.2.2014 s tím , že doba zapojení/ s platbou převodem/ je 1 den. Dnes od dopoledne komunikuji s Vašimi operátorkami – dovolat se je velmi obtížné. Snažila jsem se řídit pokyny, ale stále se nic neděje, signál není. Vaši radu, abych nechala kartu načíst v jiném přijímači bohu žel nemohu provést – tuto možnost nemám.Televizor je zapnutý již více než 6 hodin na ČT1 a stále se nic neděje. Jednání Vaší společnosti se velmi neférové.
    Číslo karty 42007224910.

  113. Pavel Červinka napsal:

    c.k.42632359297 dobry den, zadam o pomoc, karta skylink pouzivana v HD pristroji na chate bez problemu, v listopadu karta vytazena a nyni (unor) pouzita v nove TV samsung UE55F65 s vestavenym HD sat. prijimacem a puvodnim satelitem na strese. naladeni stanic se na TV provede, ale veskere stanice i nekodovane hlasi „zakodovany signal“ kroky jako ponechat zapnutou TV, aby se naladila jsem zkousel a servisni poplatek bude placen az od 20.8.2014. Dekuji za radu. pavel cervinka.

    • Karel napsal:

      Pokud vám nejedou nekódované programy jako Čt 24, Noe, Óčko, … tak v první řadě nehledejte problém v kartě, modulu, poplatcích a nepomůže ani zapnutý přijímač pro rozběhnutí.
      Volné programy musí jet i bez karty a dalších zmíněných věcí. Problém tedy asi musí být v nastavení. Nemáte náhodou příjem z více družic? Potom musíte v menu televizoru zadat nastavení DiSEqC.
      Pokud rozjedete FTA programy, tak pak přijde na řadu rozjetí té karty. Když nejela spoutu měsíců, tak ji pak bude třeba přes Čt1 nechat načíst několikahodinovým spuštěním. Karta musí být vložena v modulu Irdeto, a hlavně správnou stranou.

  114. Jiří Maňák napsal:

    Dobrý den, mám dotaz. přestala nám fungovat karta č.42603061179. Kartu máme vloženou správně a tak bych chtěl znát důvod,proč mi nefunguje. Děkuji za odpověď Jiří ˇMaňák

  115. Jana napsal:

    Dobrý den, dnes mi přestal fungovat příjem ze satelitu. Č. karty je 42783413612 a předplatné mám do 20.5.2014. Děkuji za odpověď. Jana

  116. miloslav napsal:

    16.2.14.Přestala mi fungovat karta,42774529434 a 42774644522.Poplatek mi je stahovan z učtu a je zaplaceny.Prosim informujte mne.Děkuji.

  117. Popelářová Eva napsal:

    Nefunguje nám karta č 4 2006847141přestože jsme uhradili poplatek na rok včera. Děkuji

  118. Jaroslava napsal:

    Dobrý den, mám problém se změnou, která proběhla letos v únoru. Několikrát jsem provedla automatické ladění a stejně mi pořád nejdou programy ČT2, ČT 24, ČT sport, Prima a Golf Chanel. Děkuji za pomoc.

  119. Jaroslava napsal:

    Dobrý den ještě jednou, nenapsala jsem vám č. Skylink karty, které je
    OAF1/112200865 a číslo přímo na kartě je4 2010490540. Děkuji.

    • Aleš napsal:

      Dobrý den,
      nefungující programy raději smažte a pak laďte znovu.
      Pozor, na frekvenci, kde vysílá Golf Channel … se změnil parametr FEC na hodnotu 5/6.
      U stanic ČT2, ČT 24, ČT sport, Prima v únoru snad ani žádná změna neproběhla.

  120. Zann napsal:

    Dobrý den vespolek. Včera jsem přistoupil k přeladění programů. Nechal jsem to na dobu, až bude u Skylink vše definitivně vyřízeno, ale vyskytl se problém. Na transponderu 12525 fungují všechny programy, pouze Prima nikoli, stejně tak jako nefungují všechny ostatní kanály Primy na TP 12070. Stejně tak z tohoto TP nejede Nova. Jedná se o receiver GoStat 2010 ( není ještě HD ). Nevíte prosím kde dělám chybu?

    • Zann napsal:

      Tak vyřešeno. Bylo třeba na webu Skylinku v zákaznické sekci provést nejen reset PINu, ale i REAUTORIZACI karty.

  121. Libor napsal:

    Dobrý den!Před lety jsem si koupil satelitní digi.soupravu.V reklamě
    i v dokladech bylo uvedeno,že přiložená karta je doživotní.Přístroj sem
    poměrně jednoduše uvedl do provozu.Kartu jsem zaregistroval a několik let jsem neměl s Tv žádný problém. Až do té doby kdy vzala do ruky
    satelitní vysílání v ČR společnost Skylink.Nejdřív napařila roční poplatek pak poplatek za výměnu karty.Po výměně karty mi nejde ČT1+ČT2.
    Na kontaktním centru se žádou solidní informaci nedozvím.Prostě jsem
    se zařadil pouze do řady těch podvedených ze kterých společnost SKYLIK
    tahá poze peníze.Číslo mojí karty je 42801993165

  122. Jirka napsal:

    Dobry den
    po oprave napajeciho zdroje u satelitniho prijimace Mascom a opetovnem pripojeni nam jdou vsechny kanaly s verikalni polarizaci a nejde nam zadny s horizontalni polarizaci. Mame jeste jeden pristroj, po jeho zapojeni jdou uplne vsechny kanaly (nekodovane i kodovane) na vsech frekvencich i obou polarizacich. Vzhledem k tomu, ze kanaly byly po navratu z opravny prehazene, predpokladam, ze mohli neco prehodit v nastaveni. Nemohu ale najit, co bych mel zmenit. Muzete poradit?
    Diky

  123. Marie napsal:

    Dobrý den,
    obracím se na Vás o radu.Servisní poplatek mám zaplacený až do září 2014.
    Od minulého týdne nám začali vypadávat některé programy,,Barandov,Fanda,Prima Love,Prima COOl,Doma doté doby šli bez problému,nyní se ukazuje ,, Bohužel služba je dočasně nedostupná.Můžete mi
    sdělit proč je dočasně nedostupná a nebo co stím mám dělat.Máme satelit ASTRA. Děkuji.

  124. petr zivčák napsal:

    dobrý den mám problém mám novou kartu skylink registrace je vpořadku servisní poplatek je zaplaceny až do záři 2014. ale přesto nefunguji žadne programy co mám stím dělat poradite předem děkuji s přáni krasneho dne.

    • Jan napsal:

      Dobrý den Petře,
      co máte za přijímač (modul) do kterého kartu vkládáte? Jedná se o certifikované zařízení Irdeto (respektive Skylink Ready)?
      U některých i certifikovaných přijímačů se v poslední době objevil problém se softwarem (GoSat, Opticum Zebra, …), je nutno přehrát a funguje dále. Máte přijímač ještě v záruce,

  125. Frančesko napsal:

    Po dvou dnech zapnu TV a satelit a počínaje Novou a programy Prima zoom a další z této skupiny kostičkují. Zavolám na Call-centrum a požaduji nápravu. Kartu mám vyměněnou, servisní poplatek uhrazen, přijímač správně naladěn, parabolu řádně upevněnou ve směru k družici, signál kolem 80%. Byl jsem informován, že provedou novou konfiguraci na uvedeno kartu. Do cca jedné hodiny byla závada odstraněna. Druhý den 21.6.2014 od rána se porucha v ještě katastrofálnějším stavu opakuje. Opět volám Call-centrum a tam mi operátorka dokola vysvětluje že porucha je na mém zařízení, že si musím přijímač znova naladit, že je to možné také změnou počasí, že se mi pootočila asi parabola atd. stále dokola, chybu na straně vysílání signálu vůbec nechtěla připustit, ať si zavolám technika, který mi za poplatek uvede vše do chodu. Po ostřejší výměně názorů, že se asi pohnula družice ze svého místa, jsem hovor ukončil. Co se ale nestalo, během cca 15 minut najednou kostičky zmizely a TV fungovala opět jako posledně. Tak kde byla závada, dokáže mi to někdo nezaujatě vysvětlit?

  126. Martina Šálená napsal:

    Dobrý den na jméno Miroslav Šálený mi přišel šek abych zaplatil částku 1228korun. Já nemám peníze na zaplacení a nic platit nebudu a proto vás žádám o zrušení karty. Nejsem s vámi spokojen. Dcera je bez práce 4 roky. Číslo karty je 42742725809 typ katy Iredo. Datum registrace 23.8.2012 a datum servisního poplatku je 23.8.2014. Chci to zrušit a to co nejdříve pokud možno hned nebo do konce července. Už s vámi nechci nic mít. Tak to zrušte přeji si to. Pěkný den.

  127. Miroslav Karlovec napsal:

    Dobrý den,
    mám Skylink číslo karty: 42889638518, servisní poplatek mám zaplacený do 6.11.2014 a asi 14 dní mi nejdou žádné české programy. Zkoušel jsem tovární nastavení a znovu naladit jak přes instalačního průvodce, tak i manuálně ale ani jedno nevedlo k úspěchu. Mám přístroj Zircon SHD – 007. Signál paraboly mi ukazuje na +/- 85% a naladilo se mi asi 300 zahraničních programů. V menu poskytovatelů se ale Skylink vůbec neobjevuje a přitom v jiné části menu je psáno, že karta Skylink je v pořádku. Kde může být problém? Děkuji za pomoc. Přeji pěkný den.

  128. karel stařinský napsal:

    č.42571285305 mám zaplacen multi balíček do 28.11.2015 od 28.11.2014.V nabídce byla prémie při zAplacení ,další prémiové kanály HBO….,které jsou doteď zablokovány.Prosím o odblokování.Změna kmitočtu od 13.1.2015 je provedena.

  129. Straka Jozef napsal:

    Dotaz: TV kanal Barandov plus nemá zvuk,poradíte.
    Ae5650

  130. Petr Štec napsal:

    Dobry den,mam kartu irdeto č.42603236805.Přes den a večer mi nejdou žadne programy.Skoušel jsem to v 5 rano a šlo to.Dnes odpoledne po praci zapnu a nic.Mam jednu parabolu a lbn pro dva přistroje.Druhy jede bez problemu.Zatim děkuji.

  131. Miroslav Říha napsal:

    Dobrý den:
    č. karty 42741839908.
    Nejdou mi některé programy.servisní poplatek mám uhrazen do r. 4.8.2017.
    jedná se zejména o sportovní programy.
    Děkuji Říha.

  132. Jan Jurášek Kostelec u Holešova č. 133 napsal:

    Dobrý den,
    u karty č. 42562005969 prosíme o změnu z balíčku KOMBI na balíček MINI. Poplatek byl zaplacen dne 12.10.2015 poštovní poukázkou, programy do dnešního dne nefungují.
    Prosíme o vyjádření.
    Děkuji,
    Jan Jurášek

  133. Jaroslav napsal:

    Proč je poplatek nyní na 5 dní, když píšete že:

    Rychlá pomoc při neuhrazeném SP

    Rychlé, ale krátkodobé řešení na 10 dní – zasláním textové SMS v ceně 25 Kč na číslo 90211 s textem zprávy „SP číslodekódovacíkarty“. O možnost sledování TV tak nepřijdete a během 10 dnů stihnete uhradit poplatek řádným způsobem.

  134. viera napsal:

    mam platnost karty do januara nebola aktivna dva mesiace a teraz nejde len ta3 prosim poradte ako nato ?

  135. češtinář napsal:

    Pane redaktore, naučte se česky, jmenovitě shodu přísudku s podmětem, pokud ovšem víte, co to je…

  136. Ladislav Hlavica napsal:

    Dobrý den,
    od 26.10.2012 máme dodanou od Skylinku kartu čís. 42782750394. Od 12.6.2019 nám dochází po cca dvouhodinovém provozu satelitu k vypadávání téměř všech českých a slovenských programů. Na monitoru televiz. přijímače přitom naskočí nápis „Služba je kódovaná“. Z asi cca 40-ti naladěných českých a slovenských telev. programů nám přitom jdou jen: ČT 24, Šlagr, Noe, Relax, Regionální televize, Očko TV, Očko star, Rebel, TA 3, TV 8 a TV Lux. Účastnický poplatek1 jsme vám uhradili dne 1.8.2018 na období do 1.8.2020.
    Žádáme vás o provedení opatření, aby nedocházelo k těmto výpadkům.

  137. Václav Nejman napsal:

    Mám zaplacen balíček Multi.Nejdou oba Eurosporty.

  138. Václav Nejman napsal:

    Mám zaplacen balíček Multi.Nejdou oba Eurosporty.č.k.42005564838.

  139. Ivana Sedláková napsal:

    Mám přijímač TechniStar SIR,kartu č. 4277410608-4.Jedou nám programy jak na Astra 23,5°E, tak i na Astra 19,2°E. Mám na Astra 19,2° naladěn Eurosport 1 Deutschland, ale nejede mi obraz ani zvuk, přitom teletext jede. Přitom v létě mi obraz i zvuk jel. Je nějaké řešení?
    Děkuji za radu.

Napsat komentář k Miloslava Homolková Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

TOPlist